Obserwatorzy

20.10.2011

Nowe

Zrobiłam dzisiaj misię :-) Dla psiapsiółki...
Niedługo ma imieniny i wolała taki prezent.
Uwielbiam patrzyć na ludzi, którym tak podobają się takie prezenty.
Zdążyłam zrobić kilka zdjęć. Niestety nie miałam okazji pójść z nią na spacer w plener :-)
To moja wersja misi:

Jakiś czas temu zrobiłam sobie czapkę. Nie jestem z niej zadowolona. Być może przestanie istnieć :-) Miał być komplet do zrobionego wcześniej szalika. Nie wiem czy jestem zadowolona.
Modelka - moje młodsze dziecię.

5 komentarzy:

  1. A co z czapką jest nie tak. Mi się ona bardzo podoba, ciekawy wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I modelka i misia i komplet są ok :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wyglądam koszmarnie w tej czapce :-)) Stąd prezentacja na Tosi...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny komplecik
    a misia tak slodziusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Modelce bardzo ładnie w tym komplecie:)
    Bardzo lubię przytulanki zrobione szydełkiem - misia jest słodka:)

    OdpowiedzUsuń