Obserwatorzy

14.01.2012

78

Zrobiłam serwetkę :-)
Mam niemoc twórczą właśnie przez to o czym napisała Yadis ... Niestety we wszystko co robię wkładam część siebie. Tam jest moja dusza, serce... Nie do wyceny.

Ale wracając do mojej nowej serwetki. Zrobiona z MAXI w kolorze ecru. Wielkość - około 47 cm. Nie zrobiłam dookoła koronki jak w oryginalnym wzorze. Bardzo mi się spodobała a efekt oceńcie sami:


Poza tym miałam tydzień wywiadówkowy. Od poniedziałku moje dzieci mają ferie.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.

3 komentarze:

  1. Jest prześliczna a slupeczki stawiasz waćpanna takie równiusieńkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serwetka:) Również zgadzam się z Yadis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przed chwilą oglądałam ją na blogu Szydelkomania i pomyślałam o niej "bardzo fajna muszę zrobić" ;o) i widzę, że nie tylko ja tak pomyślałam ;o)

    OdpowiedzUsuń