Obserwatorzy

19.01.2012

80

Tym razem zrobiłam znowu serwetki.
Zafascynowały mnie róże, które zobaczyłam na tym blogu.
Wzór z szydełkomanii.
Miałam tylko czerwony kordonek, a bardzo moje ręce domagały się szydełka... Więc musiałam.
Wielkość - około 23 cm (bok).
Zdjęcia niestety robione w nocy... Cały dzień dzisiaj deszczowo-szaro-buro. Wróciłam do domu w nocy.
Chaotycznie dzisiaj piszę, ale mam dzisiaj zły dzień. Jestem niewyspana, zmęczona.



Przy okazji chwalę się jak pięknie zakwitł mi hiacynt. Uwielbiam te kwiaty.

Pozdrawiam Was serdecznie.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Róże i hiacynt piekne tak jak to tylko kwiaty potrafią

      Usuń
  2. Super! kurcze, wszyscy sadzą teraz kwiaty... może ja też spróbuje na tą zimową szarość?... hmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki urocze! Hiacynt zawsze wprowadza miły nastrój:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki są świetne:) Mam nadzieję, że jutro będzie lepszy dzień:)

    OdpowiedzUsuń