Obserwatorzy

4.03.2012

94

Znacie może piosenkę "Czarny baranie" ? Babcia moich dzieci (czyli mama ojca moich dzieci :-))) śpiewała tą piosenkę moim dzieciom. No i takiego czarnego barana dzisiaj zrobiłam. Zdjęcia zrobiły moje dzieci...


Wczoraj synuś kupił mi kwiatka wiosennego w doniczce :-) Mam teraz żonkile. W nocy niektóre zakwitły.
Nie pokazywałam Wam jeszcze płaskich jajek do powieszenia na oknie :-) Zrobiłam je w komplecie do serwety fioletowej. Ostatnio dostałam zdjęcie od mojej koleżanki.
Na koniec zostawiłam moje kwiatki na przywołanie wiosny ;-)  Znana akcja zorganizowana przez Truscaveczkę .
No i niestety muszę się przyznać, że ja też wykorzystałam mojego psa.... Biedna suka :-)


Dziękuję za to, że jesteście :-)
Dzięki Wam chce mi się cokolwiek robić :-)

14 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie i wiosennie.Płaskie jajeczka to rewelka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ty sprawiłaś, że się uśmiechnęłam :-), więc ja dziękuję Tobie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny baran jest kapitalny :)))) i kwiatuszki sliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Baran przez chwilę był zagrożony, ale na szczęście piesa wybrała kwiatuszki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace jak prace twój psiak to model nad modele:)
    Zawieszki anansowe są prześliczne.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  6. Baran pierwsza klasa :) A spanielkę masz piękną, one zawsze wychodzą na zdjęciach jak gwiazdy :P moja niestety czarna i gorzej się fotografuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten baranek w komplecie ze spanielką podoba mi się najbardziej:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękności ,a ten czarny baran ...fiu,fiu

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwy ten baran :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na candy do siebie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale u Ciebie już wiosennie,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Dobrego z okazji Dnia Kobiet:D

    OdpowiedzUsuń