Obserwatorzy

21.04.2012

106

Skończyłam.
Wzór - semele
Włóczka - soft silk BC GARN.
Pisałam o tym nowym produkcie we wcześniejszym poście. Nie jest to włóczka dla mnie. Jak dla mnie ma same minusy. Jest droga... jak na to co dostałam. Włóczka jak sznurek. Na dodatek bardzo delikatny. Powplatane we włóczkę są jakieś źdźbła trawy - w każdym bądź razie jakieś twarde coś :-)
Musiałam ponarzekać bo bardzo mnie zdenerwowała ta włóczka. Bardzo. Miałam porzucić robótkę a nawet wyrzucić... Jakoś się jednak zmobilizowałam i skończyłam.
Zużyłam niecało 100 g. Został mi mały kłębek (nie taki całkiem mały :-)) Ale zrozumcie, że nie lubię tej włóczki :-) To tyle z moich żali :-) Teraz zdjęcia:


I już chyba tradycyjnie mój pies jako moja modelka :-)

 A w tym zdjęciu się zakochałam .. .ma na nim taką minę... :-))

Przepraszam Was bardzo za te moje żale.
Za to dzisiaj wbrew zapowiedziom mamy słoneczną pogodę :-)
Zapominam o wszystkim co złe :-) i cieszę się z nowej robótki :-) i nowej cudownej wełny :-)
Pozdrawiam Was serdecznie.

15 komentarzy:

  1. Obiekt moich westchnień i marzeń,no ale cóż jak się nie potrafi kupić wzoru to pozostaje tylko marzenie....Wyszedł cudownie ale to przykre że płacimy tle kasy za włóczki a tu takie rozczarowanie....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale semele wyszło Ci pięknie. Mam nadzieję, że to "twarde coś" się wypierze i chusta będzie nie tylko piękna, ale też miła w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  3. a moze faktycznie to twarde zmieknie pod wplywem uzytkowania..bo i kolor i wogóle chusta wyszla piekna...a poza tym jak milo teraz robic z innej wloczki:))..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta bardzo ładna. Piesek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta :) A czym przekupiłaś swego pupila, że tak super pozuje ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękną masz tą modelkę ;)) szal jest śliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz narzekać ile chcesz, ale semele to semele, nawet ze zwykłego sznurka będzie piękne. A Twój szal jest naprawdę śliczny. Czytałam gdzieś, że jedwab moczy się nawet całą noc, żeby wyszlachetniał, ale nie dziergałam z takiej włóczki, więc nie zapamiętałam zbyt dobrze. Może ktoś bardziej doświadczony tu zajrzy? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robiłam nigdy z tej włóczki, może faktycznie po praniu zmięknie. Powinnaś zblokować szal, będzie wyglądał jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. semele wyszło ładne pomimo perypetii włóczkowych

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny szal, model bardzo wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne semele!! Nie ma co narzekać tak mało publicznie na włóczkę, tylko wstawiać komentarz na http://recenzje-wloczek.blogspot.com/2012/02/bc-garn-soft-silk.html co by inni wiedzieli, na co się piszą :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! A na modelce to już szał:) Też mam takie włóczki przy których mnie szlag trafia i wiem, że więcej ich nie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieskie jest piękne ! cokolwiek to jest :) Fajne to miejsce, szkoda,że moje panny takie dorosłe- może zabiorę " zaprzyjaźnione dzieci? ;)
    Pozdrawiam - ciągle nowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja nie lubię takich traw, sztywnych kłaków i innych dodatków wsadzanych do włoczek, bo dokuczają przy dzierganiu i nie zawsze da się je wyjąć, nie zawsze popraniu znikają, ale cóż tak czasami bywa.
    Twoja Semele jest cudna, mam nadzieję, że po praniu znikną wszystkie dodatki i będzie mięciutka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń