Obserwatorzy

22.04.2012

107

Na początek zdjęcie mojego psa...
Zakochałam się w nim :-)
Moje dzieci to zrobiły... nie ja :-)

Dzisiaj przypadkiem trafiłam do Bielawy Dolnej. Jest to mała miejscowość w okolicach Zgorzelca. Przepłynęliśmy promem na teren Niemiec i trafiliśmy do cudownego miejsca - parku dla dzieci. Totalne szaleństwo :-)
Prom zasilany jest siłą mięśni pewnej pani, która ma oswojonego łabędzia :-) Reaguje na swoje imię...
A to kilka migawek z parku przygód dla dzieci:



Huśtawka dla dzieci :-) i te nogi zwisające...

Znalazłam stronę internetową tego miejsca dla zainteresowanych.
Nie mieliśmy dzisiaj czasu więc na pewno tam wrócimy :-)
Dzieci były zachwycone :-)

Pozdrawiam wszystkich mnie odwiedzających :-)
Bardzo dziękuję za opinie dotyczące mojego semele - na pewno z nich skorzystam :-)

6 komentarzy:

  1. Ależ musiała być radocha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecie psa w dybach rewelacyjne...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny blog dam do obserwacji

    " Dobre słowo rozwesela serce smutnego człowieka,
    nie oszczędzaj miłych słów-być może wielu ludzi na nie czeka..."

    Spokojnego dnia życzę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wycieczka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiego wypadu, nawet jeśli był krótki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wycieczka, piękne fotki. Pies rewelacja heh :)

    OdpowiedzUsuń