Obserwatorzy

23.05.2012

114

Oglądając blog Violi  spodobała mi się bluzeczka.
Też chciałam taką... i właśnie przez nią poczułam niemoc robótkową :-)
Wyglądałam w niej koszmarnie i w związku z tym porzuciłam robótkę. Wczoraj w związku z wykańczaniem zaczętych prac postanowiłam spróbować dokończyć twór...
Dalej mi się na mnie nie podoba, ale za to na szczęście spodobała się mojej przyjaciółce :-)
Zdjęcia na niej :-)
Włóczka ta sama co w tej chuście - alize diva.



Jak Wam się podoba ?
Kwiaty z ogrodu u mojego tatusia:

A na koniec opowiem Wam historię mojej ... tępoty :-)
Jesienią tamtego roku dostałam od męża dwie orchidee. Kwitły cudnie, a potem przestały. Teraz wiosną znowu kwitną :-)
Jednej z nich postanowiłam zrobić zdjęcie w słońcu... wystawiłam ją na parapet... i wywaliłam przez okno... Z pierwszego piętra... Przestała kwitnąć - opadły pączki. Na szczęście nie umarła :-)
Teraz znowu zaczyna puszczać nowe gałązki :-)
Jak zakwitnie to Wam pokażę jakie piękne ma kwiaty :-)
Na razie zdjęcia tej której nie wyrzuciłam przez okno i kwitnie :-)

 Marudzę dzisiaj strasznie :-)
Dziękuję Bardzo za wizytę u mnie i komentarze :-)
Pozdrawiam Was słonecznie.

9 komentarzy:

  1. Bluzeczka świetna, zrobiłabym tylko większy kwadrat:) kwiatki śliczne a storczykowi może wstrząs się przyda:) moje w tym roku odmówiły a może już są stare:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie się z Tobą zgadzam.Prawie,bo ja bym jeszcze jeden rząd dorobiła tych kwadratów.Wyszłaby prawie tunika-byłoby rewelacja!
      Praca świetna :)Bardzo staranna :)

      Usuń
  2. Bluzeczka świetna , ale też bym powiększyła kwadrat:)Storczyki są wdzięczne :) Moje zakwitły drugi raz w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka oryginalna i śliczna :) A kwiatek cudny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kwiaty ,czuje ich zapach ...
    bluzeczka fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę powiedzieć że bluzeczka świetnie wygląda na Twojej przyjaciółce, zjawiskowa i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fikuśna jest ta narzutka:)) a orchidea jest cudna:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa kombinacja ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń