Obserwatorzy

15.10.2012

154

Wczoraj miałam zły dzień.... a dzisiaj po przyjeździe do domu po pracy, czekały na mnie niespodzianki :-) Cudne niespodzianki :-)
Dostałam kotka :-) Ślicznego, wspaniałego kotka od Ewy z blogu by_giraffe :-) to prezent z zabawy podaj dalej. Kotek, czekolada i widokówka :-) Zobaczcie jakie cudo dostałam:



I ta pupka :-))

Drugim prezentem, była prześliczna broszka :-) Filcowa broszka jest prezentem od Gosi, która postanowiła obdarować pięknymi broszkami wszystkich biorących udział w jej candy :-) Moja jest tak piękna, że brak m słów :-) Sami zobaczcie :



Na koniec pokażę moje wypociny... Niestety niemoc mnie ogarnęła. Robię kolejny ciemnoszary summit i idzie mi to tak sobie... Jako przerywnik zrobiłam sleepy sarah :-) Oczywiście nie robiłam wg schematu... nie wiem dlaczego... Moja laleczka wygląda tak:



Ogłaszam u siebie zabawę w podaj dalej :-) Obiecuję zrobić smutaska, a poza tym do paczki dołączę włóczkę czarną i gazetkę ze wzorami szydełkowymi :-) Jest ktoś chętny? Pierwsze 3 osoby, które zaznaczą, że biorą udział w mojej zabawie, obdaruję. Postaram się wysłać prezenty do końca miesiąca. Więcej warunków nie ma :-)

To jak bawicie się ze mną...?

18 komentarzy:

  1. Laleczka śliczna a kotek....tylko go przytulić. Broszkę też śliczną dostałaś:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty dostałaś,teraz na pewno poprawi Ci się nastrój.Kotek jest słodki ale Twoja laleczka i smutasek z poprzedniego posta też są super:))Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Laleczka jest super kotek też super ale te smutkski które robisz są zabójcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no kotek jest bombowy! My dzis obserwowalismy spacer kota po dachu dwupietrowego domu! Twoja broszka jest sliczna! Ja tez dostalam dzis broszke:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dłuuuugo szedł maruder jeden ale doszedł ;) broszka super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenciki dostałaś kotek jest śliczniutki :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenciki dostałaś, laleczka urocza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocio jest prześliczny:)
    Fajny prezencik

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenciki dostałaś i śliczną laleczkę stworzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Laleczka i prezenty super, ale kotek jest taki słodki.....:)
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kociątko, fajny prezent! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj ja się bawie , ale chyba już za późno ??? Na nauke nigdy nie jest za póżno może naucze się na szydełku ????
    Piekne prezenty dostałas kotek cudny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Laleczka jest słodziutka, a kociak obłędny. Cudowne prezenty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudne prezenty...kociak zajefajny...laleczka i tak jest urocza...

    OdpowiedzUsuń