Obserwatorzy

4.01.2013

173

Skończyłam przepiękną chustę Echo Flower Shawl :-) 
Zrobiłam ją tylko i wyłącznie dzięki Intensywnie Kreatywnej i jej razem robieniu :-) Dziękuję serdecznie jeszcze raz :-)
Chusta jest według mnie szczególnie piękna :-) Uwielbiam ten kwiatowy wzór :-) Sama nawet nie próbowałabym jej zrobić...
Włóczkę kupiłam bez celu - Alpaca Drops - kolor czerwono- malinowy.  Zużyłam prawie 4 i pół motka.
Druty - nie mam pojęcia jakie... albo 3,5 albo 4 KP...
Zdjęcia takie sobie. Zrobiłam ich chyba z 50 z czego żadne, według mnie, nie nadaje się do pokazania Wam... Coś musiałam jednak wybrać.




To ostatnie zdjęcie zrobiłam podczas blokowania - na ręczniku :-) ale tylko to zbliżenie wyszło znośnie...
Zrobiłam tylko 11 powtórzeń wzoru podstawowego chusty i bałam się, że będzie za mała. jak widać na zdjęciach - jest dobrze :-)

Jestem bardzo z niej zadowolona :-)
Spełniłam swoje marzenie :-)

48 komentarzy:

  1. Cudowna!!!!!!
    Uwielbiam ten wzór,prawda że nie jest wcale taki trudny na jaki wygląda?:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszło jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta! Gratuluję samozaparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Ale Ty zdolniacha jesteś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniusia!Trochę zazdroszczę,bo nie mam kiedy się za nią zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta Kasiu,ja zamierzałam ją robić ale potknęłam się o....brak drukarki:)))Ale wydrukuje sobie ten wzór prędzej czy później i tez sobie zrobię, choć osobno a nie razem:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez zrobię i też czerwoną, tylko z innej włóczki :) Jest przepiękna, ten wzór mam szczególny urok.
    Kasiu, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Razem pięknie wyglądacie :) Bardzo pasuje do Twoich czarnych włosów i czarnego sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczna, uwielbiam ten wzorek...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna!
    Ale Ty masz tempo! Ja też ją dłubię i części drugiej skończyć nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwi mnie Twoje zadowolenie.Jest urocza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! I zrobiłaś ją tak szybko! Też ruszam z tym projektem ale jestem w lesie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję odwagi, ja się nie podjęłam... zrobiłam próbkę i przeraziła mnie włóczkochłonność. Przepiękna jest i ten kolor malinowy. Bardzo, bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też się bardzo podoba :) Wielkość jest w sam raz :)A kolor to już w ogóle rewelacja :)
    Mi się marzy jakaś chusta na drutach ale sama nie umiem, tylko szydełkuję :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszła bardzo ładnie,kolejne pójdą Ci już bez problemów.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj kusisz Kasienko, kusisz:):):)
    Tez mam na nią ochotę od kiedy Kreatywna ogłosiła wspólne dzierganie.Powstrzymuje sie jednak ostatkiem już sił bo przecież tyle rzeczy porozpoczynanych mam:):):)
    Polegne chyba jednak bo dobiłaś mnie tym kolorkiem, jest cudny, żadne paski, tylko żywa czerwien, podobuje sie:)
    Pozdrawiam kusicielko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow szybko a ja zaczynam border. Ładna chusta i piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezwykłej urody!!!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Wyszła pięknie!!!!!
    Też na nią choruję i właśnie przed chwilą podglądałam kursik u Kreatywnej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta jest cudna :))kolor też bajeczny :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  21. Fiu fiuuu, faktycznie mnie przegoniłaś. Ale już niedługo i ja pokażę, nie martw się :) Śliczna wyszła, kolor ma bardzo energetyczny, też zrobiłam mniej powtórzeń, bo mama by miała z niej sukienkę :)
    Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna chusta, można tylko pomarzyć...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna! Gratuluję wytrwałości!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna! i kolor i wzór bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  25. ach piękna! :)))
    mi zabrakło jeszcze umiejętności i cierpliwości do tego wzoru... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie prezentuje się ta chusta! Wzór chyba dość trudny!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczna chusta! Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam Cie serdecznie :) Tobie równiez wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Kasiu. I Trzymaj prosze kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachwycający kolor :)) I przecudne wykonanie! Zdjęcia przy takiej pogodzie, jaka panuje ostatnio, to dla każdego męczarnia...

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja bym miała zrobić taką chustę na drutach to chyba bym się wściekła ;-). Także podziwiam, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  31. przyszłam na chwilę
    razem przywitać niedzielę
    u mnie mokro i chłodno
    życzę miłego dnia
    i serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  32. wyszła bardzo ładna ma fajny kolorek lubię takie wyraziste kolorki pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna chusta :) Bardzo kobieca - delikatny wzór i wspaniały kolor!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta chusta jest po prostu cudowna...

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna chusta! Ale Ci zazdroszczę! :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Coraz bardziej zachwyca mnie ta chusta a w twoim wykonaniu wyszła cudnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu, chusta wyszła przepiękna, gratulacje!!! Ja też zaczęłam ją robić, bo kto by nie skorzystał z tak cudownego opisu, tym bardziej , że ja jestem mega początkująca. Właśnie kończę 11 powtórzenie i tak patrzę, czy może już nie dość , bo Twoja chusta wydaje się być w sam raz. Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję, że mnie odwiedzasz.

    OdpowiedzUsuń
  38. chusta cudna:) dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna chusta i kolor czadowy :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  40. Gdzie moja Mousseux przy twojej Echo. Jeszcze długa droga przedemną :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna, ja także muszę się w końcu zmobilizować do wykonania takiej chusty

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest cudna - zauroczyła mnie wzorem i kolorem :)

    OdpowiedzUsuń