Obserwatorzy

20.10.2013

228

Jak o zobaczyłam wiedziałam - muszę go mieć :-)
Na blogu Veery - klik! zobaczyłam go pierwszy raz i ... jak to u mnie bywa - zakochałam się. A najważniejsze, że udało mi się go zrobić ;-)
Widzę, że pisanie mi dzisiaj nie idzie, więc pokażę Wam zdjęcia.
Wzór - Flare by Veera Välimäki - klik!
Włóczka -  Alize felicita - zużycie około 4 motki.
Druty - Addi 3,00 mm.


Bardzo mi się podoba, a Wam...?
Pierwszy raz w życiu robiłam na tak cieniutkich drutach... jak dla mnie koszmar :-) 

A teraz tradycyjnie chwalę się córcią. Dzisiaj przedstawiam Wam Szczerbatka (postać z bajki "Jak wytresować smoka").

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę dobrego tygodnia :-)

46 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Niby prosty w formie, ale ma to coś co przyciąga wzrok. I kolorek rewelacyjny.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór i kolor wszystko podoba mi się! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fenomenalny efekt! i ten kolor...uwielbiam ten odcień. Szczerbatek wspaniały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek ma śliczny fason - lubię takie. Zwłaszcza dekolt przypadł mi do gustu ;-) No i co tu dużo powiedzieć - masz teraz własnego smoka. Zdolniacha Ci rośnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor sweterka zwalił mnie z nóg! piękny! i do twarzy Ci w tym sweterku :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweterek, a szczerbatek powalający :-) Zdolne obie jesteście.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest śliczny i ma cudny kolor. Też lubię taki fason. Szczerbatek jest nieziemski:)) Urzekł mnie od pierwszego spojrzenia:))) Pozdrawiam sredecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek i bardzo Ci pasuje. U mnie druty nr 3 to najgrubsze jakie posiadam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek piękny dekold wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek już jest dla mnie inspiracja do dziergania. Pięknie ukształtowany dekolt. Podziwiam wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w tm niebieskim cudeńku:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek, prosty, ale cudny, lubię takie :)
    Szczerbatek uroczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne sweterek, bardzo twarzowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. A możesz napisać jak stałaś się właścicielką Szczerbatka?

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerbatek zachwycający-zdolne dziecko!!!! A Twoje dzieło-piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci tym sweterku.
    A bajkę znam i bazo lubię Szczerbatka:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny sweterek w cudnym kolorku. Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny sweterek i kolor wprost wymarzony i pięknie w nim wyglądasz Kasiu. A córeczka zdolności ma po mamie Szczerbatek wyszedł pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek rewelacyjny , super fason i kolor. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Kasiu.Sweterek jest cudny.Mam ten wzór i czeka w kolejce.Ślicznie go zrobiłaś.Druty 3 to nie jest cienizna.Jest jeszcze wzór JAMES Amy Miller też jest cudny.Pozdrawiam ze Świeradowa i Gór Izerskich.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki cudny sweterek - Kasiu uroczo w nim wyglądasz:))) hihi i z tym jegomościem na ramieniu świetnie ;) Brawa dla córci :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie razem wyglądacie:)śliczny fason i śliczny kolor:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek wydziergałaś tak równo, że maszyna by lepiej nie nie zrobiła, kolor Ci fajnie pasuje do karnacji i myślę, że go polubisz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ślicznie Ci w nim!!! Druty cienkie, to fakt... Na pewno pochłonęło to sporo czasu, ale było warto! Fajnie, ze dołączyłaś link do bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny sweterek i ten kolor.... pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  26. Śłiczny, bardzio precyzyjnie wykonany to widać! Fajne zdjęcia.
    Superowy stworek, córka zdolności zapewnie po mamie takie ma. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny sweterek i kolorek :) A szyjątko Córci zjawiskowe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterek świetny! Bardzo krój mi się podoba... Ech... muszę nauczyć się dekolt robić ;-))

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny sweterek i kolorek taki jak lubię :) Smok rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie Ci w nim:) a Szczerbatek- debeściak:)) córcia zdolna po mamusi:)) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  31. Podzielam zdanie wszystkich, Kasiu :))))

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny sweterek, kolorek twarzowy , a i stworzątko pięknie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek piękny i mój ulubiony kolorek ;) pozdrawiam bardzo cieplutko Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny - i kolor włóczki i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny ten sweterek - pięknie zrobiony!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny sweterek! Bardzo do twarzy Ci w takim kolorku :) A mały smok - uroczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyszedł świetnie, bardzo się podoba! Ja tez nie lubię robic na cienkich drutach - właśnie męcze sweterek, dobrze ze mały rozmiar. A córcia coraz zdolniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak Ci Felicita służy?
    Szczerbatek rewelacyjny - poznałam go od razu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweterek bardzo mi się podoba i fason i kolor jest świetny :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale się narobiłaś! Efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Sweterek bardzo fajny!!!! Wierzę ,że się musiałaś namęczyć ,bo trójki to dość pracochłonny wybór- ale i dzianina jednak wygląda super !!!Także wysiłek się opłacił :)
    A stwór jest bombowy!!!!! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny sweterek :) nie dziwię się, że tak bardzo przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń