Obserwatorzy

6.03.2016

344

No cóż... kolejna chusta :-)
Jak to u mnie często bywa - musiałam ją zrobić :-)
Bo jak mogłam się oprzeć, no same powiedzcie...?
Niebanalna, ażurowa, ale nie za bardzo, i mnóstwo prawych oczek, które ostatnio uwielbiam...
Wzór -Waiting For Rain by Sylvia Bo Bilvia - klik!
Wełna - Alpaca Dropsa - zużyłam troszeczkę ponad 4 motki.
Druty - 4,00.




Piękne ażury - mnie kojarzą się z tulipanami :-)

Jeszcze mnóstwo mam takich moteczków - ilość idealna na chustę... Ale na razie przerwa :-)
Nie robię nic :-)
Miziam moteczki, które dostałam i czekam na zamówioną resztę.
I cieszę się wiosną w moich doniczkach - znowu mam szafirki i hiacynty oraz pierwszy raz w życiu krokusy :-) Pięknie będą kwitły w moim ogródeczku na przyszłą wiosnę. Taki cudowny prezent dostałam od mojego syna :
Życzę Wam dobrego i spokojnego tygodnia :-)
Dziękuję, że do mnie zaglądacie.

64 komentarze:

  1. Bardzo ładna. Rzeczywiście ażurowe tulipany Ci wyszły. I bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta Kasiu i piękne ażurowe motywy... kolorek cudny.Kwiaty urocze... pachnie wiosna u Ciebie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ty mnie strasznie kusisz tymi chustami. Co jedna to piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę spróbować zrobić sobie podobną - nie za wielka i nie szalik :-) piękny kolor i wzór uroczy. Pięknie wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, ciekawa :)Kolor też bajeczny. Serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący wzór chusty, nic dziwnego,że mu się nie oparłaś i w pięknym turkusie wykonałaś. Może poza morską wersją zrobisz jeszcze dwukolorową? Ciekawie by było, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta chusta kolor chyba turkusowy lub niebieski?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe są te twoje chusty

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym umiała robić na drutach, to tez bym się nie mogła oprzeć by to cacko wydziergać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowo wykonana-ciekawie zastosowałaś ażur, piekny pierścionek Kasiu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowo połączone elementy ażuru ze zwykłym ściegiem. Jeszcze takiego połączenia nie widziałam. Bardzo ładna chusta, inna niż wszystkie Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna chusta, wygląda na ciepłą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta, świetny wzór i tak ładnie wkomponowane te ażury, co widać na czwartym zdjęciu. Ślicznie ją prezentujesz na tle przedwiosennej natury. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna chusta, ma bajeczny kolor i wzór ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale Ci się nie dziwię, że "musiałaś" Kolor cudowny a chusta preentuje się bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna.Mam ochotę na nią.Kwiaty śliczne.Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna chusta w pięknym kolorku :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu pięknie wykonałaś tą chustę. Kolor boski w sam raz na wiosnę. Podoba mi się sposób wstawienia ażurów. Tak inaczej - pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna chusta Kasiu. Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta jest piękna,a kolor mnie zauroczył.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta jest piękna,a kolor mnie zauroczył.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna chusta, też mi się kolor podoba. Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wzorek i kolorek :)I prezent od syna sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chusta piękna, super komponuje się wzór z prawymi oczkami. Ale w tym wzorze widzę chyba skrócone rzędy, a ja takich wzorów unikam jak ... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jak zawsze:) Piękny prezent dostałaś od syna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chusta jest sliczna.Ciekawy motyw.Kolorek super i ladnie wykonana.
    Wiosenne kwiatki sa przepiekne.U mnie juz kwitna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow .... ależ cudo :-) Brawo, brawo, brawo :-)
    Wiosenka cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna chusta, ażury bardzo fajnie wkomponowane w całość, jeszcze takiej nie widziałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy projekt...a Twoje wykonanie fatastyczne!Piękna chusta:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczna chusta :))) A kwiatuszki Cuudnie Pieknie beda kwitly u Ciebie :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak mus to mus , śliczności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny, ciekawy wzór - bardzo przyciąga wzok :) i dotego piękny kolor! Fantastyczna, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna chusta, ciekawy wzór, taki inny... Hmmm podoba mi się :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wzór bardzo ciekawy - ażur przerabiany rzędami skróconymi?
    Turkus rządzi! Skoro tak pięknie Ci w turkusie, może z reszty zrobisz jakiś sweterek?
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknych chust nigdy dość! Ja właśnie szukam idealnego wzoru na chustę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu jak zmyslnie wkomponowałaś te ażury !! no i kolor piekny uwielbiam turkusy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczna chusta i bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna chusta!!! Wspaniały kolorek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Kwiatuszki milusie, ale chusta no rewelacja - przepiękna i ten wzorek wychodzący i przypominający kwiatuszki super... cudny powstał Ci długasek :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Od razu widać, że lubisz ten kolor, bardzo Ci pasuje :) Śliczny wzór, dla mnie robienie ,,takich dziurek" to czarna magia, ale prawe ogarniam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wzór niebanalny, wygląda super ciekawie. I do tego ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna chusta, piękny kolor!!! Do twarzy Ci w tym kolorku, pewnie lubisz takie...ja też! Moją uwagę zwrócił bardzo oryginalny pierscionek, super jest!
    Pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczniutka , jak kawałek nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolorek rewelacyjny, a sama chusta genialna :) Uwielbiam wszelkie takie tworki :) dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW!!! Jakie cudo! Piękny kolor ma ta włóczka.

    OdpowiedzUsuń
  46. Niemożliwe żeby się oprzeć - cudna ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowna chusta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Soczysty kolor, wiosenny entourage - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna,uwielbiam ten kolor:)Na Tobie prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kasiu - ostatnio siedziałam i przeglądałam Twojego bloga, żeby się zainspirować jakąś chustą, bo robisz ich mnóstwo i są piękne! Wpadło mi w oko kilka, ale ... ja mam tylko jeden motek, 400m. Będę musiała łączyć z jakimś innym kolorem.
    Ta jest śliczna! Chusty to bardzo ładny i kobiecy dodatek :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  51. Kasiu - ostatnio siedziałam i przeglądałam Twojego bloga, żeby się zainspirować jakąś chustą, bo robisz ich mnóstwo i są piękne! Wpadło mi w oko kilka, ale ... ja mam tylko jeden motek, 400m. Będę musiała łączyć z jakimś innym kolorem.
    Ta jest śliczna! Chusty to bardzo ładny i kobiecy dodatek :)
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  52. Piekna.chusta.a.kolor.wspanialy.teraz.na.wiosne.jak.znalal.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. fantastyczna chusta, a kolor wprost bajeczny!

    lalkacrochetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Chusta jest śliczna i ma cudny kolor:)

    OdpowiedzUsuń